Blog

Opłacalność biznesu hotelarskiego jest na dużo niższym poziomie ze względu na drastycznie rosnące koszty, a hotelarze przyglądają się każdej złotówce kilka razy przed jej wydaniem. Dlatego coraz większego znaczenia nabiera sprzedaż bezpośrednia, dzięki której można ograniczyć koszty prowizji i optymalizować sprzedaż dodatkowych usług i produktów oferowanych przez hotel. C

Dawid Miotk – absolwent Zespołu Szkół Hotelarsko-Gastronomicznych w Gdyni, reprezentant Polski w międzynarodowych zawodach WorldSkills 2022 w Szwajcarii w konkurencji Obsługa Gości Hotelowych.   Jesteś tegorocznym maturzystą. Dlaczego wybrałeś edukację akurat w technikum hotelarskim? Co Tobą kierowało? Już w gimnazjum długo zastanawiałem się jak wyobrażam sobie moją przyszłoś&#26

    Powstający w sąsiedztwie Zamku Królewskiego w Warszawie, jeden z najbardziej wyczekiwanych hoteli w Polsce będzie działał pod nazwą Hotel Verte Autograph Collection. Obiekt przy ulicy Podwale 3/5 powstał w wyniku adaptacji pałaców Branickich i Szaniawskich, które inwestor, firma deweloperska Budizol z Włocławka, kupiła za 21 mln zł jeszcze w połowie ubiegłej dekady. Powstałe […]

O dokumencie zwanym regulaminem hotelowym zapewne wszyscy słyszeli. Jednak nie wszyscy, zarówno goście, jak i pracownicy obsługi hotelowej wiedzą, o czym jest w nim mowa. Podpisując kartę pobytu w recepcji, na której widnieje klauzula – Zapoznałem się z warunkami regulaminu hotelowego i zobowiązuję się do ich przestrzegania – warto się orientować, jakie gość ma prawa […]

Lubię dobre filmy, które przy okazji pokazują profesjonalną obsługę gości, jak opisany kiedyś przeze mnie Pretty Woman, Hotel Mumbaj, czy Pokojówka na Manhattanie. Wczoraj z kolei obejrzałem, ponownie, film „Życie od kuchni” z Catherine Zeta-Jones i Aaronem Eckhartem grających role szefów kuchni. W jednej ze scen personel restauracji – manager, kelnerzy i kucharze – spotyka […]

Przyszła jesień, a z nią kolejne obawy hotelarzy. Choć w tegoroczne wakacje hotele miały całkiem niezłą frekwencję gości, nie można tego samego powiedzieć o zyskach. To, co hotelarze zarobili, konsumuje inflacja i drastycznie większe koszty prowadzenia działalności. Rozpoczyna się sezon grzewczy, a wraz z nim wyższe rachunki za prąd, gaz i opał. Efektywność biznesu hotelarskiego […]

Magazine made for you.

Featured:

No posts were found for provided query parameters.

Elsewhere: