Blog

Iza Niewdzięczna ma 21 lat, pochodzi z Olsztyna, gdzie ukończyła Technikum Hotelarskie w Zespole Szkół Ekonomicznych. Aktualnie studiuje Analizę̨ i Kreowanie Trendów na UWM w Olsztynie. Instagram @niewdzieczna Szymon Woźniczka ma 18 lat, pochodzi z Wiśniowej w Małopolsce, jest uczniem Małopolskiej Szkoły Gościnności im. Tytusa Chałubińskiego w Myślenicach. Instagram @szymon_wozniczka Jak zaczę

Okres świąteczny jest pełen przepychu, kolorów, smaków, zapachów, muzyki, radosnych emocji i zabawy. Jest to czas, na który wielu ludzi czeka z wytęsknieniem, szczególnie przeżywa. Ważnym elementem celebracji tego okresu są wszechobecne dekoracje, oddające uczucie radości i pewnego podniecenia, wprowadzające nas w świąteczny nastrój. Hotele pełnią tutaj szczególną rolę

Weronika Frymarska, znana na Instagramie jako @wenia_hotelarz. Ma 24 lata. Pochodzi z miejscowości Gniew na Pomorzu, gdzie ukończyła technikum hotelarskie. W 2021 roku obroniła tytuł licencjata z zarządzania w hotelarstwie i gastronomii w Wyższej Szkole Turystyki i Hotelarstwa w Gdańsku. Obecnie nadal studiuje na uczelni WSTiH na studiach magisterskich o profilu zarządzanie zasobami ludzkimi. Pasja […]

Kiedy pytam osobiście uczestników moich szkoleń lub czytam uwagi w ankietach na temat tego, co im dał udział w naszym spotkaniu, pojawiają się odpowiedzi typu: przydatne informacje, które pomogą mi lepiej wykonywać moją pracę; sporo inspiracji do wychodzenia poza schemat w obsłudze; wiem już, jak być bardziej profesjonalnym; takiego szkolenia właśnie mi brakowało na początku […]

Na kanale HBO miał właśnie swoją premierę drugi sezon amerykańskiego serialu Biały Lotos (The White Lotus). Świetnie napisany i rewelacyjnie zagrany, przedstawia tydzień z życia gości w luksusowych kurortach fikcyjnej marki Biały Lotos, położonych w przepięknych lokalizacjach na Hawajach i na Sycylii. Perypetie bohaterów, którzy toczą nieustanne dyskusje, kłócą się i skupiają

Ostatnio miałem okazję wystąpić w Gdańsku przed właścicielami i managerami obiektów hotelowych z usługami Spa, podczas szkolenia marketingowego zorganizowanego przez Pomorską Regionalną Organizację Turystyczną. Opowiadałem o kreowaniu doświadczeń gości i pozytywnych emocji. Doświadczenie Spa to nie tylko sam zabieg, ale wysoka jakość obsługi, dbałość o detale i dobre samopocz

Luxury Travel Intelligence od kilku lat mierzy dokonania i wartość luksusowych marek hotelowych. Specjalny algorytm analizuje dane pozyskane od firm i na tej podstawie przydziela punkty. Poza kwestiami odnoszącymi się do jakości obsługi i produktu, kultury organizacyjnej i zarządzania, ważnym czynnikiem jest również rozwój, czyli planowane nowe inwestycje i renowacje istniejących obiektów. Co roku proces […]

Opłacalność biznesu hotelarskiego jest na dużo niższym poziomie ze względu na drastycznie rosnące koszty, a hotelarze przyglądają się każdej złotówce kilka razy przed jej wydaniem. Dlatego coraz większego znaczenia nabiera sprzedaż bezpośrednia, dzięki której można ograniczyć koszty prowizji i optymalizować sprzedaż dodatkowych usług i produktów oferowanych przez hotel. C

Magazine made for you.

Featured:

No posts were found for provided query parameters.

Elsewhere: