Z cyklu „Młode talenty polskiej branży hotelarskiej” – wywiad z Izabelą Niewdzięczną i Szymonem Woźniczką
Iza Niewdzięczna ma 21 lat, pochodzi z Olsztyna, gdzie ukończyła Technikum Hotelarskie w Zespole Szkół Ekonomicznych. Aktualnie studiuje Analizę̨ i Kreowanie Trendów na UWM w Olsztynie. Instagram @niewdzieczna Szymon Woźniczka ma 18 lat, pochodzi z Wiśniowej w Małopolsce, jest uczniem Małopolskiej Szkoły Gościnności im. Tytusa Chałubińskiego w Myślenicach. Instagram @szymon_wozniczka Jak zaczę
Świąteczne dekoracje hotelowe jako element Guest Experience
Okres świąteczny jest pełen przepychu, kolorów, smaków, zapachów, muzyki, radosnych emocji i zabawy. Jest to czas, na który wielu ludzi czeka z wytęsknieniem, szczególnie przeżywa. Ważnym elementem celebracji tego okresu są wszechobecne dekoracje, oddające uczucie radości i pewnego podniecenia, wprowadzające nas w świąteczny nastrój. Hotele pełnią tutaj szczególną rolę
Hotel Saski Curio Collection by Hilton w Krakowie – recenzja
Kiedy otrzymałem maila od sieci Hilton z informacją, że moje punkty zebrane w programie Hilton Honors stracą ważność z końcem tego roku, pomyślałem, że to idealna okazja, aby w końcu wybrać się do odnowionego Hotelu Saskiego w Krakowie. Jedno z najbardziej wyczekiwanych otwarć roku jest jednocześnie debiutem marki Curio Collection by Hilton w Polsce. To […]
Z cyklu „Młode talenty polskiej branży hotelarskiej” – wywiad z Weroniką Frymarską
Weronika Frymarska, znana na Instagramie jako @wenia_hotelarz. Ma 24 lata. Pochodzi z miejscowości Gniew na Pomorzu, gdzie ukończyła technikum hotelarskie. W 2021 roku obroniła tytuł licencjata z zarządzania w hotelarstwie i gastronomii w Wyższej Szkole Turystyki i Hotelarstwa w Gdańsku. Obecnie nadal studiuje na uczelni WSTiH na studiach magisterskich o profilu zarządzanie zasobami ludzkimi. Pasja […]
Hotel The Ritz-Carlton Amman – recenzja
Godzina 6:00. Szerokie i bardzo wygodne łóżko z pościelą wypełnioną gęsim pierzem sprawia, że chce się w nim zostać na długo. Przycisk na panelu przy łóżku rozsuwa zasłony. Za oknem panuje jeszcze półmrok, ale na horyzoncie, ponad niskimi budynkami w kolorze kremowego wapienia wschodzi słońce. W Ammanie nastał nowy dzień. Współczesny Amman to ogromna, choć [&hellip
Kultura szkoleniowa w hotelu
Kiedy pytam osobiście uczestników moich szkoleń lub czytam uwagi w ankietach na temat tego, co im dał udział w naszym spotkaniu, pojawiają się odpowiedzi typu: przydatne informacje, które pomogą mi lepiej wykonywać moją pracę; sporo inspiracji do wychodzenia poza schemat w obsłudze; wiem już, jak być bardziej profesjonalnym; takiego szkolenia właśnie mi brakowało na początku […]
Serial „Biały Lotos” – satyryczny obraz zamożnych gości w luksusowych hotelach
Na kanale HBO miał właśnie swoją premierę drugi sezon amerykańskiego serialu Biały Lotos (The White Lotus). Świetnie napisany i rewelacyjnie zagrany, przedstawia tydzień z życia gości w luksusowych kurortach fikcyjnej marki Biały Lotos, położonych w przepięknych lokalizacjach na Hawajach i na Sycylii. Perypetie bohaterów, którzy toczą nieustanne dyskusje, kłócą się i skupiają
Jak zadbać o dobrostan gości w hotelu
Ostatnio miałem okazję wystąpić w Gdańsku przed właścicielami i managerami obiektów hotelowych z usługami Spa, podczas szkolenia marketingowego zorganizowanego przez Pomorską Regionalną Organizację Turystyczną. Opowiadałem o kreowaniu doświadczeń gości i pozytywnych emocji. Doświadczenie Spa to nie tylko sam zabieg, ale wysoka jakość obsługi, dbałość o detale i dobre samopocz
Najlepsze luksusowe marki hotelowe 2022 roku
Luxury Travel Intelligence od kilku lat mierzy dokonania i wartość luksusowych marek hotelowych. Specjalny algorytm analizuje dane pozyskane od firm i na tej podstawie przydziela punkty. Poza kwestiami odnoszącymi się do jakości obsługi i produktu, kultury organizacyjnej i zarządzania, ważnym czynnikiem jest również rozwój, czyli planowane nowe inwestycje i renowacje istniejących obiektów. Co roku proces […]
Jak zwiększyć sprzedaż bezpośrednią w hotelach
Opłacalność biznesu hotelarskiego jest na dużo niższym poziomie ze względu na drastycznie rosnące koszty, a hotelarze przyglądają się każdej złotówce kilka razy przed jej wydaniem. Dlatego coraz większego znaczenia nabiera sprzedaż bezpośrednia, dzięki której można ograniczyć koszty prowizji i optymalizować sprzedaż dodatkowych usług i produktów oferowanych przez hotel. C