Blog

Weronika Frymarska, znana na Instagramie jako @wenia_hotelarz. Ma 24 lata. Pochodzi z miejscowości Gniew na Pomorzu, gdzie ukończyła technikum hotelarskie. W 2021 roku obroniła tytuł licencjata z zarządzania w hotelarstwie i gastronomii w Wyższej Szkole Turystyki i Hotelarstwa w Gdańsku. Obecnie nadal studiuje na uczelni WSTiH na studiach magisterskich o profilu zarządzanie zasobami ludzkimi. Pasja […]

Kiedy pytam osobiście uczestników moich szkoleń lub czytam uwagi w ankietach na temat tego, co im dał udział w naszym spotkaniu, pojawiają się odpowiedzi typu: przydatne informacje, które pomogą mi lepiej wykonywać moją pracę; sporo inspiracji do wychodzenia poza schemat w obsłudze; wiem już, jak być bardziej profesjonalnym; takiego szkolenia właśnie mi brakowało na początku […]

Na kanale HBO miał właśnie swoją premierę drugi sezon amerykańskiego serialu Biały Lotos (The White Lotus). Świetnie napisany i rewelacyjnie zagrany, przedstawia tydzień z życia gości w luksusowych kurortach fikcyjnej marki Biały Lotos, położonych w przepięknych lokalizacjach na Hawajach i na Sycylii. Perypetie bohaterów, którzy toczą nieustanne dyskusje, kłócą się i skupiają

Ostatnio miałem okazję wystąpić w Gdańsku przed właścicielami i managerami obiektów hotelowych z usługami Spa, podczas szkolenia marketingowego zorganizowanego przez Pomorską Regionalną Organizację Turystyczną. Opowiadałem o kreowaniu doświadczeń gości i pozytywnych emocji. Doświadczenie Spa to nie tylko sam zabieg, ale wysoka jakość obsługi, dbałość o detale i dobre samopocz

Luxury Travel Intelligence od kilku lat mierzy dokonania i wartość luksusowych marek hotelowych. Specjalny algorytm analizuje dane pozyskane od firm i na tej podstawie przydziela punkty. Poza kwestiami odnoszącymi się do jakości obsługi i produktu, kultury organizacyjnej i zarządzania, ważnym czynnikiem jest również rozwój, czyli planowane nowe inwestycje i renowacje istniejących obiektów. Co roku proces […]

Opłacalność biznesu hotelarskiego jest na dużo niższym poziomie ze względu na drastycznie rosnące koszty, a hotelarze przyglądają się każdej złotówce kilka razy przed jej wydaniem. Dlatego coraz większego znaczenia nabiera sprzedaż bezpośrednia, dzięki której można ograniczyć koszty prowizji i optymalizować sprzedaż dodatkowych usług i produktów oferowanych przez hotel. C

Dawid Miotk – absolwent Zespołu Szkół Hotelarsko-Gastronomicznych w Gdyni, reprezentant Polski w międzynarodowych zawodach WorldSkills 2022 w Szwajcarii w konkurencji Obsługa Gości Hotelowych.   Jesteś tegorocznym maturzystą. Dlaczego wybrałeś edukację akurat w technikum hotelarskim? Co Tobą kierowało? Już w gimnazjum długo zastanawiałem się jak wyobrażam sobie moją przyszłoś&#26

    Powstający w sąsiedztwie Zamku Królewskiego w Warszawie, jeden z najbardziej wyczekiwanych hoteli w Polsce będzie działał pod nazwą Hotel Verte Autograph Collection. Obiekt przy ulicy Podwale 3/5 powstał w wyniku adaptacji pałaców Branickich i Szaniawskich, które inwestor, firma deweloperska Budizol z Włocławka, kupiła za 21 mln zł jeszcze w połowie ubiegłej dekady. Powstałe […]

O dokumencie zwanym regulaminem hotelowym zapewne wszyscy słyszeli. Jednak nie wszyscy, zarówno goście, jak i pracownicy obsługi hotelowej wiedzą, o czym jest w nim mowa. Podpisując kartę pobytu w recepcji, na której widnieje klauzula – Zapoznałem się z warunkami regulaminu hotelowego i zobowiązuję się do ich przestrzegania – warto się orientować, jakie gość ma prawa […]

Magazine made for you.

Featured:

No posts were found for provided query parameters.

Elsewhere: