Dwie ikony, dwie historie – Raffles Europejski Warsaw wkrótce otworzy drzwi gościom
Dwie legendy – Hotel Europejski i Raffles Hotels & Resorts – połączyły swe siły, aby przywrócić jedno z wyjątkowych miejsc na mapie Europy. Operatorem prestiżowego hotelu w Warszawie zostanie ikona wśród operatorów luksusowych obiektów na świecie, Raffles Hotels & Resorts. 160 lat bogatej historii Hotelu Europejskiego w połączeniu ze 130-letnim doświadczeniem marki Raffles zaowocowało
Nowe otwarcia PURO Hotels w Polsce
PURO Hotels, to więcej niż tradycyjne hotele. To pierwsza w Polsce lifestylowa marka hoteli, która stawia przede wszystkim na przeżycia i lokalne doświadczenia, oraz chce inspirować swoich gości i lokalnych mieszkańców. PURO Hotels położone są w centrach dużych miast lub atrakcyjnych turystycznie dzielnicach owych miast. Czyli tam, gdzie dużo się dzieje – rozrywkowo, kulturalnie i […]
AccorHotels otworzy hotele pod legendarną marką Orient-Express
Francuski narodowy przewoźnik kolejowy SNCF podpisał strategiczne partnerstwo z rodzimą grupą hotelową AccorHotels w celu ożywienia legendarnej marki Orient-Express i stworzenia kolekcji luksusowych hoteli w wyjątkowych lokalizacjach. SNCF sprzedały AccorHotels połowę udziałów marki Orient-Express, której są właścicielem od końca lat 70-tych ubiegłego wieku, kiedy pociąg zakończył regular
Symphony of the Seas – największy pasażerski statek świata
Rodzinny apartament ze zjeżdżalnią z dziecięcej sypialni wprost do pokoju dziennego, czy mobilny check-in przy użyciu technologii rozpoznawania twarzy, to tylko niektóre atrakcje i nowoczesne rozwiązania jakich doświadczą pasażerowie Symphony of the Seas, największego pasażerskiego statku świata. Najnowszy statek należący do armatora Royal Caribbean, wyruszy w swój dziewiczy rejs 21 kwietnia 2018. Pomieści m
Odświeżony program lojalnościowy Kempinski Discovery
Sieć hotelowa Kempinski odświeżyła swój program lojalnościowy Kempinski Discovery, który jak twierdzą zapewni gościom większe i spersonalizowane korzyści – od bezpłatnych upgrade’ów i parkingu, wcześniejszych zameldowań lub późniejszych wyjazdów, do specjalnych ofert, zniżek w restauracji i na usługi pralnicze, czy prywatnego kamerdynera i dedykowanego kucharza
Nowe trendy w usługach wellness w luksusowych hotelach
Jedną z najdynamiczniej rozwijającej się gałęzi usług turystycznych jest turystyka wellness, która w sposób naturalny jest powiązana z rynkiem usług hotelarskich. Jej wartość w globalnej gospodarce w 2015 roku była wyceniania wg Global Wellness Institute na 563 mld USD. Przewiduje się, że do 2020 roku rynek turystki wellness będzie szybko rósł, by osiągnąć wartość 808 [&hellip
AC Hotel by Marriott Wrocław – recenzja
W bezpośrednim sąsiedztwie Narodowego Forum Muzyki we Wrocławiu, został właśnie otwarty pierwszy w Polsce AC Hotel by Marriott. Marka AC Hotels należy do największej grupy hotelowej Marriott International, w której portfolio znajduje się aż 30 marek. Obecnie na całym świecie działa ponad 80 hoteli tej marki, m.in. w Hiszpanii, Portugalii, Danii, Turcji, Francji i USA. […]
Hotel Rotary MGallery by Sofitel w Genewie – recenzja
Całkowicie odrestaurowany w 2015 roku, Hotel Rotary Geneva jest pierwszym hotelem działającym pod marką MGallery by Sofitel (wcześniej MGallery Collection, grupa hotelowa Accor). Położony w sercu miasta, kilka kroków od jeziora Genewskiego, mostu Mont Blanc i dworca kolejowego, Hotel Rotary jest jak typowy szwajcarski hotel – butikowy, elegancki i stylowy. Dodatkowo posiada charakter marki MGallery […]
Prywatne luksusowe rezydencje z hotelowym serwisem
Four Seasons Hotels & Resorts, jedna z wiodących luksusowych marek hotelowych na świecie, w partnerstwie z międzynarodową firmą projektową i deweloperską Finchatton, ogłosiła właśnie wspólny projekt pierwszego wyłącznie rezydencyjnego budynku z hotelowym serwisem, którego operatorem będzie właśnie Four Seasons. Prywatne luksusowe rezydencje z hotelowym serwisem powstają w prestiżowej
Co czyni hotel prawdziwie luksusowym – część II
U podstaw luksusowej usługi hotelowej leży wiele elementów, które nie dotyczą jedynie fizycznych atrybutów obiektu. One wykraczają znacznie poza materialne pojęcia. Luksusowa usługa to mieszanka ekstrawagancji i przepychu oraz autentycznych niezapomnianych doświadczeń i przewyższanie oczekiwań gościa ponad standardy marki. Musi być w pewnym sensie niepowtarzalna, wyjątkowa, mieć charakter ekskluzywnoś