Hotel Taschenbergpalais Kempinski w Dreźnie – recenzja
Crafting beautiful moments – brzmi hasło reklamowe hotelu marki Kempinski w Dreźnie, mieszczącego się w barokowym pałacu Taschenberg. Zbudowany na początku 18. wieku na zlecenie księcia Saksonii Fryderyka Augusta I, który był także elekcyjnym królem Polski znanym jako August II Mocny. Jego przydomek jest zazwyczaj wiązany z jego nieprzeciętną siłą, dzięki której potrafił podobno zginać
Co zrobić, kiedy hotel nie spełnia obiecanego standardu
W ostatnim czasie otrzymałem dwa zapytania od moich czytelniczek z prośbą o poradę, jakie prawa im przysługują kiedy standard pokoju w rzeczywistości jest gorszy, niż opisany w ofercie sprzedaży. Jedna sprawa dotyczyła pokoju w 4* hotelu w Polsce zarezerwowanego przez popularną platformę rezerwacyjną, w którym nie działała klimatyzacja oraz było zwyczajnie brudno. Według relacji czytelniczki, […]
Trust Me, I’m a Hotelier – Dzień Hotelarza 2021
Emocje po imprezie „Trust Me, I’m a Hotelier” już opadły. Po relacjach w mediach społecznościowych wnioskuję, że uczestnicy bawili się zacnie. Mój głos następnego dnia mógł sugerować, że śpiewałem całą noc. Ale nie śpiewałem i bardzo dobrze, bo Alexis Juliette zrobiła to o niebo lepiej. To pewnie od śmiechu, licznych rozmów z hotelarzami, które trwa
Dzień Hotelarza 2021 w mediach społecznościowych
Dzień Hotelarza 29 Lipca nie był celebrowany tylko w trakcie imprezy Trust Me, I’m a Hotelier w Centrum Praskim Koneser w Warszawie. Organizacje branżowe i hotelarze w całej Polsce uczcili ten dzień w swoich zespołach. Zobaczcie wybrane relacje z mediów społecznościowych. Bardzo Wam dziękuję za wsparcie idei Dnia Hotelarza 29 Lipca i wspólne świętowanie! […]
Rocco Forte Villa Igiea w Palermo – recenzja
Podążamy za nowoczesnością i trendami, a technologie są naszą codziennością. Modnymi dziś hasłami, także w hotelarstwie, są – design, lifestyle i mobile. Jednak mody przemijają, a klasyka się zawsze obroni. Choć cenię nowoczesne hotele, to bardziej zachwycają mnie te z nutą klasycznej elegancji widocznej w architekturze, wnętrzach, a także w obsłudze. Teraz wiecie skąd te […
Dimora Delle Balze na Sycylii – recenzja
Zbierając doświadczenia, nie szukam po prostu ładnych hoteli. Estetycznych wnętrz jest mnóstwo. Przede wszystkim szukam gościnności w wyjątkowych przestrzeniach. Na początek swoich sycylijskich wakacji zatrzymałem się w Dimora Delle Balze. Miejsce, które pachnie lawendą i rozmarynem, a ciszę otoczenia przełamuje cykanie świerszczy i cykad oraz szczebiot jaskółek. Ta sielankowa oaza, położona
Marki hotelowe demonstrują wsparcie dla społeczności LGBTQ+
Czerwiec to miesiąc, w którym co roku w Europie i Ameryce przez stolice i inne największa miasta przechodzą kolorowe parady „Gay Pride Parade” propagujące równouprawnienie ludzi niezależnie od ich orientacji seksualnych. Na paradach tych swoje poparcie dla społeczności LGBTQ+ (skrót odnoszący się do lesbijek, gejów, osób biseksualnych oraz transseksualnych) demonstrują także firmy, pokazują
HotelYou – program lojalnościowy dla gości hotelowych
IGHP rozpoczyna pierwszy etap projektu HotelYou wspierającego branżę hotelarską w restarcie Odbudowa hotelarstwa, które znajduje się aktualnie w dramatycznej sytuacji spowodowanej pandemią Covid-19 oraz wsparcie sprzedaży w hotelach przez kanały bezpośrednie (tzw. direct booking) to główne cele nowego projektu HotelYou, zainicjowanego przez Izbę Gospodarczą Hotelarstwa Polskiego. Jego pierwszy etap rusza 8 czerwca i koncen
Meetbook – aplikacja do rezerwacji spotkań
Chcesz zwiększyć liczbę klientów w swoim lokalu? W takim razie przyda Ci się Meetbook! Polacy zamierzają zrewolucjonizować obszar spotkań międzyludzkich na całym świecie. Stworzyli aplikację, która pomoże uczestnikom w łatwy i szybki sposób wybrać miejsce spotkania np. restaurację – jednocześnie je o tym automatycznie informując – co w znaczący sposób ułatwia zar
Customer Experience na przykładzie luksusowej marki Cartier
Oglądaliście film Ocean’s 8, w którym bohaterka grana przez Sandrę Bullock planuje spektakularną kradzież wartego 150 milionów dolarów diamentowego naszyjnika podczas Met Gala w Nowym Jorku? Filmowy naszyjnik o nazwie Toussaint został stworzony przez słynną markę jubilerską Cartier i przechowywany był w podziemnym sejfie nowojorskiego sklepu przy Piątej Alei na Manhattanie. Inspiracją dla twórc&oac