Marki hotelowe demonstrują wsparcie dla społeczności LGBTQ+
Czerwiec to miesiąc, w którym co roku w Europie i Ameryce przez stolice i inne największa miasta przechodzą kolorowe parady „Gay Pride Parade” propagujące równouprawnienie ludzi niezależnie od ich orientacji seksualnych. Na paradach tych swoje poparcie dla społeczności LGBTQ+ (skrót odnoszący się do lesbijek, gejów, osób biseksualnych oraz transseksualnych) demonstrują także firmy, pokazując szacunek dla swoich klientów i pracowników.
Oczywiście ma też to swój wymiar biznesowy, gdyż dzięki takiemu wsparciu marki chcą się wyróżnić i zabiegają o klienta. Badania pokazują, że młodsi konsumenci chętniej kupują produkty i usługi od marek, które są odpowiedzialne społecznie i chętniej polecają te firmy znajomym.
Nie inaczej jest z markami hotelowymi, które opierają budowanie swojego wizerunku na wartościach bliskich swoim gościom. Na swoich stronach internetowych, w swoich mediach społecznościowych, a także biorąc udział w paradach, komunikują poparcie dla praw człowieka i równouprawnienia. Marki hotelowe i poszczególne hotele organizują imprezy oraz oferują specjalne pakiety dla osób homoseksualnych.
Czytaj więcej… Nie bądź obojętny
W Polsce ten temat jest wciąż wrażliwy i hotele nie chcą się narażać na hejt w sieci. Nawet hotele należące do międzynarodowych sieci (które globalnie wprost wyrażają swoje wsparcie) generalnie nie podejmują tego tematu w miediach społecznościowych. Są jednak wyjątki.
HOTEL NOBU WARSAW
THE BRIDGE HOTEL MGALLERY WROCŁAW
HILTON WARSAW
MOXY WARSAW PRAGA
WESTIN WARSAW
KOSSAK KRAKÓW
ACCORHOTELS
FAIRMONT HOTELS & RESORTS (SIEĆ ACCORHOTELS)
INTERCONTINENTAL HOTELS GROUP
KIMPTON HOTELS (SIEĆ INTERCONTINENTAL HOTELS GROUP)
HOTEL INDIGO (SIEĆ INTERCONTINENTAL HOTELS GROUP)
HILTON
VIRGIN HOTELS
HYATT HOTELS & RESORT
RADISSON HOTEL GROUP
THE HOXTON HOTELS
CLARIDGE’S LONDON
CITIZEN M HOTELS
INK HOTEL AMSTERDAM
ACE HOTELS
FOUR SEASONS
MOXY HOTELS (SIEĆ MARRIOTT INTERNATIONAL)
W HOTELS (SIEĆ MARRIOTT INTERNATIONAL)
THE BEEKMAN NEW YORK
MARRIOTT INTERNATIONAL
Post a comment