HotelYou – program lojalnościowy dla gości hotelowych

IGHP rozpoczyna pierwszy etap projektu HotelYou wspierającego branżę hotelarską w restarcie

Odbudowa hotelarstwa, które znajduje się aktualnie w dramatycznej sytuacji spowodowanej pandemią Covid-19 oraz wsparcie sprzedaży w hotelach przez kanały bezpośrednie (tzw. direct booking) to główne cele nowego projektu HotelYou, zainicjowanego przez Izbę Gospodarczą Hotelarstwa Polskiego. Jego pierwszy etap rusza 8 czerwca i koncentruje się na budowie portfolio hoteli uczestniczących w HotelYou.

Potrzeba wsparcia polskiej turystyki, szczególnie hotelarstwa jest dzisiaj ogromna. Stąd pomysł IGHP na stworzenie rozwiązania, które pomoże branży podnieść się po kryzysie związanym z pandemią. W tym celu eksperci Izby opracowali projekt HotelYou. To nie tylko program lojalnościowy i aplikacja mobilna dla gości korzystających z różnorodnych hoteli w całym kraju. HotelYou to przede wszystkim narzędzie służące popularyzacji rezerwacji bezpośrednich w hotelach i zwiększające sprzedaż noclegów oraz dodatkowych usług w obiektach.

 

 

W HotelYou wyłącznie rezerwacje bezpośrednie

– Z punktu widzenia hoteli, najważniejszą rolą programu lojalnościowego HotelYou jest odbudowa zainteresowania gości usługami noclegowymi oraz aktywny udział w zwiększaniu liczby zamówień usług dokonanych bezpośrednio poprzez hotelowe kanały rezerwacji, tj. stronę internetową, mail czy telefon. W praktyce oznacza to realne, nawet sześciokrotne oszczędności finansowe w stosunku do prowizji platform rezerwacyjnych – mówi Marcin Mączyński, sekretarz generalny IGHP, która jest inicjatorem programu HotelYou.

IGHP zależy, by wśród obiektów uczestniczących w programie, znalazły się zarówno hotele typowo wypoczynkowe, jak i obiekty miejskie, konferencyjne i biznesowe. W HotelYou znajdzie się miejsce zarówno dla hoteli sieciowych, jak i mniejszych obiektów. Dołączyć do programu mogą wszystkie hotele, nie tylko członkowie IGHP.

Konkurencja na rynku usług turystycznych jest ogromna. Polska branża hotelarska musi się zjednoczyć i ciężko pracować, by wygrać rywalizację z zagranicznymi destynacjami. Wykorzystajmy efekt skali, potężne zasięgi hoteli w Polsce, by zdynamizować odbudowę branży i jak najszybciej powrócić do normalności. Wakacje to czas, kiedy chcemy zbudować portfolio hoteli biorących udział w programie tak, by od września oficjalnie uruchomić program i aplikację mobilną HotelYou dla gości – mówi Marcin Mączyński. Wyjaśnia też, że im wcześniej hotele się zaangażują w projekt, tym szybciej wszyscy odczują efekt w postaci zwiększonej liczby bezpośrednich rezerwacji. Program pozwoli im również poczuć siłę dużej społeczności. Aplikacja będzie również miejscem na niskobudżetową reklamę obiektów, a także na promocję regionów, miast i atrakcji turystycznych.

 

 

Intuicyjna aplikacja i proste zasady programu HotelYou

Zasady programu HotelYou zostały maksymalnie uproszczone. Uczestnicy rejestrują w programie każdy pobyt w hotelu w Polsce. W zależności od liczby noclegów zmienia się posiadany status uczestnika. Każdy status uprawnia do skorzystania z atrakcyjnych rabatów na noclegi, gastronomię i pozostałe usługi hotelowe. Im wyższy, tym większe korzyści. Wystarczy pobrać aplikację i zarejestrować się. Co ważne – by noclegi mogły zostać naliczone w programie, rezerwacja pobytu w hotelu musi być dokonana bezpośrednio, czyli na stronie internetowej hotelu, telefonicznie lub mailowo. Bez względu na cel pobytu w hotelu – prywatny czy biznesowy – każdy nocleg przybliża uczestnika do bardziej atrakcyjnych przywilejów, nie tylko hotelowych. Różnorodność dostępnych obiektów i usług hotelowych ma być jedną z zalet programu dla gości.

Oficjalna premiera programu we wrześniu

HotelYou w sklepach z aplikacjami mobilnymi pojawi się jeszcze w wakacje. Aplikacja będzie dostępna dla dwóch systemów operacyjnych: iOS i Android. Oficjalnemu uruchomieniu HotelYou we wrześniu będzie towarzyszyła szeroka akcja promocyjna skierowana do turystów i gości hotelowych. Operatorem programu jest IGHP, która odpowiada również za kampanię promocyjną projektu.

Więcej informacji w mediach społecznościowych HotelYou na Facebook, LinkedIn oraz Instagram , a wkrótce na www.hotelyou.pl

 

Materiał prasowy IGHP

Komentarze

komentarzy

Post a comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Magazine made for you.

Featured:

No posts were found for provided query parameters.

Elsewhere: