Najlepsze luksusowe marki hotelowe 2022 roku

reklama

Luxury Travel Intelligence od kilku lat mierzy dokonania i wartość luksusowych marek hotelowych. Specjalny algorytm analizuje dane pozyskane od firm i na tej podstawie przydziela punkty. Poza kwestiami odnoszącymi się do jakości obsługi i produktu, kultury organizacyjnej i zarządzania, ważnym czynnikiem jest również rozwój, czyli planowane nowe inwestycje i renowacje istniejących obiektów. Co roku proces oceny marek zaczyna się od nowa.

Luxury Travel Intelligence jest globalną organizacją turystyczną opracowującą raporty dotyczące luksusowych hoteli, restauracji i spa. Została założona z myślą o zamożnych i wymagających klientach, którzy chcą podejmować świadome decyzje dotyczące swoich podróży. Dostęp do raportów mają jedynie zarejestrowani członkowie. LTI nie sprzedaje podróży, nie posiada systemu rezerwacji ani nie reklamuje podmiotów branży turystycznej. Jedynym źródłem przychodu organizacji są opłaty członkowskie, które wynoszą 700 USD za rok (z kodem LTIREQ350 można uzyskać 50% zniżki).

Oto tegoroczna lista TOP10 marek hotelowych, które mają w swoim portfolio co najmniej 10 obiektów.

1. Six Senses (od trzech lat na 1. pozycji)

 

2. Mandarin Oriental

 

3. Rosewood

Recenzje: Rosewood Hotel De Crillon Paris

 

4. Auberge

5. Aman

Recenzje: Amanjena Marrakesh, Aman Sveti Stefan 

 

6. Oetker Collection

 

7. One&Only

Recenzje: One&Only Palmilla, One&Only Royal Mirage Dubai

 

8. Belmond

Recenzja: Belmond Caruso Ravello, Belmond Villa San Michele Florence

 

9. Four Seasons

Recenzje: Four Seasons Istanbul at Sultanahmet, Four Seasons Florence, Four Seasons Astir Palace Athens, Four Seasons Grand Hotel Du Cap Ferrat, Four Seasons Buenos Aires, Four Seasons George V Paris 

 

10. Viceroy 

Recenzje: Sugar Beach Viceroy Resort St. Lucia

W zestawieniu na dalszych pozycjach znalazły się także takie marki, jak: Rocco Forte, Anantara, Banyan Tree, Dorchester Collection, Firmdale, Jumeirah, Oberoi, Park Hyatt, Peninsula, Ritz Carlton, Shangri-La, Soho House, Raffles, St. Regis, Taj, The Luxury Collection.

Luxury Travel Intelligence wyróżniło także marki, które nie znalazły się w zestawieniu, ponieważ mają mniej niż 10 obiektów, jednak zostały wysoko ocenione na podstawie algorytmu. Są to: Airelles, Althoff Collection, Bulgari, Capella, Cheval Blanc, JK Place, La Reserve, Maybourne, Montage, Nikki Beach, Pendry, Soneva, Virgin Limited Edition.

Komentarze

komentarzy

Post a comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Magazine made for you.

Featured:

No posts were found for provided query parameters.

Elsewhere: