X Hotel Meeting 2022 – Konferencja o roli ludzi w branży hotelowej

reklama

 

10. edycja Hotel Meeting to wydarzenie w całości poświęcone roli ludzi w hotelarstwie. Dyskusje poprowadzą osoby, które w praktyce znają dany temat, co pozwoli im na takie poprowadzenie rozmowy, aby uczestnicy konferencji poznali praktyczne rozwiązania poprawiające działanie hotelu.

Program konferencji i bilety – kliknij TUTAJ

Zmiany na rynku pracy.
Konferencję otworzą specjaliści z Grupy Progres, nowoczesnej firmy branży HR. Przedstawią mnóstwo aktualnych danych na temat rynku pracy, wysokości wynagrodzeń, powodów podjęcia pracy czy też odejścia z firm przez pracowników.

Jak wynagradzać, by motywować, nie mieć rotacji w zespole i nie pójść z torbami.
Pierwszy panel dyskusyjny będzie bardzo ważny i bardzo konkretny. Poprowadzi go Tomasz Pieniążek, doświadczony hotelarz i doradca branży. Podczas dyskusji ze swoimi gośćmi omówi zasady wynagradzania w trzech różnych działach hotelu: recepcja, sprzedaż B2B, dział F&B. Poznacie zasady wynagradzania w poszczególnych obiektach. Będzie zarówno o wynagrodzeniach podstawowych, ale przede wszystkim o premiach, prowizjach i bonusach. Rozmówcy poruszą także temat wynagradzania pozafinansowego i pokażą kilka ciekawych propozycji, które można wdrożyć w swoim zespole.

Różnice pokoleniowe, czyli jak dopasować styl zarządzania.
Dyskusję poprowadzi Krzysztof Kaliciński, wieloletni menedżer bardzo dużych sieci gastronomicznych, a dziś doradca, konsultant i trener branży HoReCa. Każdy z jego gości reprezentuje inne pokolenie. Obok siebie usiądą przedstawiciele pokolenia Baby Boomers, pokolenia Y oraz Z. Opowiedzą o tym jak udaje im się znaleźć wspólny język z innymi i dzięki temu tworzyć zgrane zespoły.

Jak wykorzystać wiedzę o najnowszych badaniach nad mózgiem, aby Twój Gość czuł się wyjątkowo w Twoim hotelu.
To będzie nietypowy panel. Rozpocznie się prezentacją, którą poprowadzi Anna Urbańska, autorka wielu książek biznesie, ludzkim mózgu i rozwoju. Opowie o tym jak tworzyć wyjątkowe usługi hotelowe, ale do tematu podejdzie od ludzkiej strony, czyli od mózgu i jego reakcji na różne bodźce. Po prezentacji odbędzie się otwarta dyskusja z autorką, z którą pomówimy o gościnności i takim tworzeniu usług, aby w mózgach gości zapisały się tylko najlepsze doświadczenia. Jednym słowem będzie o jakości i gościnności od strony naukowej, ale z odrobiną humoru.

Rola HR w zarządzaniu kryzysowym.
Temat poprowadzi Joanna Dąbrowa, dyrektorka HR sieci PURO. Epidemia sprawiła, że mnóstwo firm stanęło przed wizją zwolnień pracowników. Zatem każdy miał do czynienia z kryzysem w ramach HR. Czy są sposoby by wyjść z nich obronną ręką. Jakie działania powinien i jakie może podjąć pracodawca nie ponosząc ogromnych kosztów, by dbać o ludzi tak, aby jak najdłużej zostali w organizacji? Czy aby dbać o ludzi potrzebne są duże budżety na działania HR?

Hyde Park.
To panel dyskusyjny, w którym nie ma sceny, a panelistami stają się wszyscy uczestnicy konferencji. Można zapytać o wszystko co związane z branżą hotelową. Nasi eksperci oraz inni uczestnicy wydarzenia wspólnie postarają się odpowiedzieć na zadane pytanie.

 

 

Prowadzący.
Wydarzenie tym razem poprowadzi Rafał Pasenik, doskonale znany trener i szkoleniowec, który na co dzień pracuje z liderami i personelem biznesów branży HoReCa. Drugim prowadzącym będzie tradycyjnie Rafał Krzycki, organizator konferencji oraz wydawca portalu Horeca Business Club.

 

Program konferencji i bilety – kliknij TUTAJ

Komentarze

komentarzy

Post a comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Magazine made for you.

Featured:

No posts were found for provided query parameters.

Elsewhere: