The Westin Warsaw – żyj zdrowo
Rundy po warszawskich hotelach ciąg dalszy.
W ten weekend gościłem w The Westin Warsaw, dzięki uprzejmości dyrekcji hotelu. Daleko od domu nie miałem 🙂
Stojący przy skrzyżowaniu ulic Jana Pawła II i Grzybowskiej, pięciogwiazdkowy The Westin Warsaw, otwarty został we wrześniu 2003 roku. Kosztem ok. 80 mln euro powstał 94-metrowej wysokości hotel, numer 25 na liście najwyższych budynków w stolicy. Charakterystycznym elementem obiektu jest przeszklona, podświetlana nocą tuba zawierająca szyby panoramicznych wind, które osiągają prędkość 3,5 m/s.
Na 20 piętrach znajduje się 361 pokoi. Dostałem pokój typu Executive na 19. piętrze, z dostępem do Club Lounge.
po 12 latach wnętrza wymagają już jednak odświeżenia i unowocześnienia
Głównym elementem każdego hotelowego pokoju jest oczywiście łóżko.
W Westinie to nie byle jakie łóżko, bo Niebiańskie. Faktycznie śpi się w nim znakomicie 🙂
The Westin Heavenly Bed – to specjalna linia materacy, które można zakupić przez internet. Niebiańskie spanie ma swoją cenę. Podstawa łóżka i materac kosztuje od 1.650 euro, a zestaw z pełnym kompletem pościeli od 3.360 euro.
O komforcie snu mieliście już okazję przeczytać w moim wywiadzie z Nataszą Sallmann
Ale Westin dba również o komfort snu naszych sierściuchów…
Zabrałem swoją suczkę west teriera Rachel…
Choć jednak najlepiej z pańciem w łóżku 🙂
Na powitanie, zamiast lampki Prosecco, poczęstowano mnie świeżym sokiem Westin Fresh by Juicery.
95% witamin i enzymów, które są potrzebne do funkcjonowania organizmu znajduje się w soku z surowych warzyw i owoców. Soki i smoothies robione są m.in. z buraków, kapusty, açai, granatów, mięty, szpinaku i jagód.
Ja wybrałem sok marchwiowo-porańczowo-mangowo-imbirowo-kurkumowo-miętowy. Pyyychotaa.
Sam to praktykuję w domu od jakiegoś czasu. Najbardziej lubię burakowo-jabłkowy.
Komfortowy sen, zrównoważony styl życia i zdrowe odżywianie, to wartości bliskie marce Westin.
Cała sieć prowadzi obecnie, kosztem 15 mln dolarów, roczną kampanię pod hasłem „Ruch Dobrego Samopoczucia”, której celem jest poprawa jakości życia gości oraz pracowników hoteli na całym świecie.
W ramach kampanii realizowane są programy, które koncentrują się na sześciu filarach wellness’u marki Westin: Poczuj Się Lepiej, Ćwicz Lepiej, Pracuj Lepiej, Jedz Lepiej, Śpij Lepiej i Odpoczywaj Lepiej.
W mediach społecznościowych i na stronie Westin.com publikowane są porady ekspertów, m.in. Arianny Huffington – redaktor naczelnej Huffington Post, oraz filmy instruktażowe do ćwiczeń, które można wykonywać samemu w pokoju hotelowym lub domu.
I właśnie te porady umieszczane na instagramowym profilu @westinwarsaw przykuły moją uwagę i chciałem sam tego doświadczyć.
Hotelowa restauracja Fusion dołączyła do kampanii „Jedz Dobrze”, zapraszając gości do odnowionych wnętrz oraz prezentując nowe menu, w którym dominują dania z wykorzystaniem produktów SuperFoods, bogatych w witaminy, składniki mineralne i przeciwutleniacze, które na dodatek świetnie smakują.
Jak na przykład ta sałatka z kozim serem…
Korzystając z aplikacji Digimarc® Discover goście mogą zeskanować zdjęcie w menu, aby dowiedzieć się więcej na temat wyselekcjonowanych dań, a dokładnie zdobyć wiedzę o produktach wykorzystanych w potrawie, wartościach odżywczych oraz liczbie kalorii.
Wnętrza restauracji i lobby zaprojektowane przez londyńską projektantkę Anitę Rosato, odpowiedzialnej także za nowe wnętrza warszawskiego hotelu Bristol, są przestronne i jasne. Dominuje drewno i kamień. W restauracji wyróżniają się przede wszystkim lampy i liczne lustra.
Na 19. piętrze znajduje się niedawno odnowiony Executive Club Lounge…
Wieczorem, dla gości z pięter Executive, serwowane są tu ciepłe przekąski i alkohole…
…a rano śniadanie…
Nowością serwowaną w restauracji w czasie śniadania są świeżo wyciskane soki: burakowo-jabłkowe, czy jabłkowo-aroniowe…
Ponownie skorzystałem z oferty niedzielnego brunchu. Szeroki wybór smacznego jedzenia i bardzo dobra obsługa…
W niedziele doba hotelowa jest specjalnie przedłużona do godziny 15:00, aby goście mogli dłużej wypocząć.
Ja wypocząłem 🙂
Trochę liczb:
Sałatka z kozim serem – 42 zł
Sok warzywno-owocowy – 24 zł (250 ml)
Brunch – 165 zł/osoba
Komentarze
3 Comments
-
-
Pawel lubiepodroze.eu
Ja zawsze w Westinie na jakąś zupkę w CL się kuszę 🙂 Salonik po remoncie wygląda świetnie!
-
Rafał [HS]
Pogratulować tempa w pisaniu recenzji! :))
Jakość też oczywiście wysoka 🙂 Szkoda tylko, że nie napisałeś co tam dobrego można w saloniku przekąsić… 😉