Świąteczna Pomoc Hotelarzy

reklama

Choć w głowach hotelarzy kłębią się teraz pochmurne myśli, obawy o przyszłość swoją i współpracowników, a niekiedy zwyczajna złość, szukajmy okazji, aby w swoich zespołach wzajemnie się nakręcać pozytywnymi emocjami. Wyzbyć się marazmu, zobojętnienia, niechęci do działania.

Wkraczamy w okres świąteczno – noworoczny. Czas nadziei. Wykorzystajmy to.
W duchu hotelarskiej idei troski o drugiego człowieka pamiętajmy o tych, którym wiedzie się gorzej i potrzebują naszego wsparcia.

Dlatego z hotelarzami zrzeszonymi wokół Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego i jej sympatykami zorganizowaliśmy Świąteczną Pomoc Hotelarzy. W ramach akcji Szlachetnej Paczki wybraliśmy rodzinę pani Marianny z Mazowsza, która wychowuje samotnie dwie córki 10-letnią Natalię i 2-letnią Michalinkę. W prowadzeniu niezwykle skromnego domu pomaga jej mama Wiesława. Rodzina żyje w skrajnie niegodnych warunkach. Jedyne czego jej nie brakuje, to ciepła i miłości.
Do podstawowych potrzeb, Pani Marianna zaliczyła wymianę psującej się lodówki, węgiel na opał, farbę do odmalowania ścian i pościel do łóżeczka dwulatki. Spoza listy kupiliśmy pralkę typu Frania, gdyż w domu brakuje instalacji wodno-kanalizacyjnej.
Przekazaliśmy rodzinie 22 paczki z żywnością, środkami czystości, kosmetykami, materiałami szkolnymi, odzieżą zimową.
To nie wszystko. W jednej z paczek rodzina znalazła specjalne, imienne upominki oraz dodatkowy prezent – zaproszenie na wypoczynek do czterogwiazdkowego hotelu.
Bardzo dziękujemy wszystkim Darczyńcom, osobom prywatnym za wpłaty i firmom za ich produkty.

 

Świąteczna pomoc hotelarzy, to także wiele innych, indywidualnych inicjatyw w całej Polsce. Niezwykle budujące jest, że mimo trudnej sytuacji, w jakiej obecnie znalazła się branża, hotelarze wciąż myślą o ludziach w potrzebie.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ale można też działać inaczej i przy okazji dobrze się bawić…

Zespół Centuria Hotel & Natural SPA  wspólnie wypiekali i malowali pierniki, które następnie zostały wysłane do stałych gości oraz tych, którzy mieli przyjechać do hotelu na święta.

 

Jeśli nie pierniki, to zespołowo możecie własnoręcznie zrobić świąteczne kartki z podpisami pracowników. Pamiętajcie przy okazji także o hotelach, z którymi konkurujecie. Wyślijcie im życzenia pomyślności.

Nawet jeśli zamykacie hotel na święta, to nic nie stoi na przeszkodzie, aby wspólnie udekorować teraz lobby, puścić świąteczne piosenki i zorganizować opłatkowe spotkanie dla całego zespołu. W końcu nie będzie trzeba losować, kto ma zostać na stanowiskach pracy.


Ubieranie choinki przez pana dyrektora w hotelu The Bridge MGallery Wrocław 

Komentarze

komentarzy

Post a comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Magazine made for you.

Featured:

No posts were found for provided query parameters.

Elsewhere: