Selina – hotele dla cyfrowych nomadów

reklama

reklama

Do Polski wchodzi nowa marka hotelowa Selina.
Koncept panamskiej sieci skierowany jest do tzw. cyfrowych nomadów.
Kim oni są?
Współcześni nomadzi to osoby, które nie są związane z konkretnym miejscem, często się przemieszczają i pracują z dowolnego miejsca na świecie. Zwiedzają świat bez ograniczeń, poznając odmienne kultury, spotykając nowych ludzi oraz odkrywając nowe miejsca.
Według badań Instytutu Infuture, cyfrowi nomadzi to osoby młode – 88 proc. badanych ma od 25 do 44 lat. Do 2035 roku cyfrowymi nomadami będzie można określić nawet miliard osób na całym świecie. Wśród najważniejszych wartości w życiu są dla nich – wolność (83 proc.) i niezależność (78 proc.). Co ciekawe, choć raczej nie zaskakuje, tylko 18 proc. z respondentów zgodziło się ze stwierdzeniem, że pieniądze i rzeczy materialne są w życiu ważne.

Czytaj więcej… 10 niezwykłych hosteli na świecie

Selina łączy elementy hotelu z elementami charakterystycznymi dla hosteli.
Oferuje swoim gościom różne opcje noclegowe, od prywatnych pokoi i apartamentów, do wieloosobowych, a także strefy co-workingowe i inne przestrzenie wspólne przeznaczone do odpoczynku i zabawy oraz sprzyjające integracji z innymi podróżnymi i lokalesami. Wśród nich jest m.in. strefa wellness, kino, biblioteka, czy przestrzeń przeznaczona na organizację różnego rodzaju wydarzeń, takich jak koncerty, warsztaty i konferencje.

 

reklama

 

Design w hotelach Selina odgrywa dużą rolę. Wiele mebli oraz innych elementów wystroju wnętrza jest produkowanych ręcznie przez lokalnych artystów lub powstaje w procesie upcyclingu.

Marka stawia na społeczną odpowiedzialność biznesu. Dlatego stworzyła program wolontariatu pod nazwą Selina Gives Back, w ramach którego jej pracownicy przeznaczają 2 proc. swojego czasu pracy na działania na rzecz lokalnych społeczności. Selina zachęca też swoich gości do wspierania miejscowej ludności poprzez dzielenie się z nimi swoimi umiejętnościami i talentami. Stawia także na działania przyjazne środowisku.

Czytaj więcej… W kompleksie Varso z najwyższym wieżowem w Polsce zadebiutuje nowa marka hotelowa

Obecnie Selina posiada 24 lokalizacje, położone w miastach, nad morzem i w dżungli, w 7 krajach Ameryki Łacińskiej. W 2018 roku marka planuje dynamiczny rozwój w Ameryce Północnej i w Europie – w Portugalii, Grecji oraz na Węgrzech.
W Polsce Selina poszukuje istniejących nieruchomości hotelowych w centralnej lokalizacji na ok. 400 miejsc noclegowych, w pierwszej kolejności w Krakowie i w Warszawie, które przekształci pod własną markę.

Koncept marki Selina zbliżony jest do takich marek, jak Moxy (Marriott Int.), Jo&Joe i Mama Shelter (AccorHotels), Tru (Hilton), Generator, czy CitizenM.

Jak Wam się podoba?

www.selina.com 

reklama

Komentarze

komentarzy

Post a comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Magazine made for you.

Featured:

No posts were found for provided query parameters.

Elsewhere: