
Młodzi ludzie chcą ekologicznych hoteli
Młodzieżowy Strajk Klimatyczny, który 15 marca odbył się w ponad 100 krajach, pokazał jak ogromne znaczenie dla młodego pokolenia ma ochrona środowiska naturalnego. To ważny sygnał także dla branży usług hotelarskich.
Pokolenie Z jako grupa konsumentów rośnie w siłę i będzie przykładać większą uwagę do praktyk ekologicznych stosowanych przez marki, w tym marki hotelowe (sieciowe i niezależne). Hotele miejskie i resortowe chcąc się wyróżnić i przyciągnąć uwagę, muszą o tym myśleć już teraz planując swoje strategie rozwoju lub otwierając nowe obiekty.
Wśród ważnych inicjatyw należy wspomnieć o:
– trendzie zero-waste w gastronomii,
– upcyklingu,
– redukcji plastiku,
– ograniczaniu produktów, których składnikiem jest olej palmowy,
– gospodarce obiegu zamkniętego.
Więcej o ekologii w hotelarstwie przeczytacie w moich publikacjach:
Hotele redukują zużycie plastiku
Pomysły na hotel przyjazny środowisku
EcoCamp Patagonia – antyluksusowy luksus
Post a comment