Marriott i Amazon tworzą hotelowy pokój przyszłości

reklama

Niebawem goście hoteli sieci Marriott Int. będą mieli do dyspozycji prywatnego asystenta. Nie byłoby w tym nic zadziwiającego, gdyby nie fakt, że będzie nim mówiący komputer – Alexa.
Zamówienie śniadania do pokoju, czy szczoteczki do zębów, ustawienie budzika, rezerwacja stolika w restauracji, kontakt z Recepcją, sprawdzenie prognozy pogody, włączenie telewizora i światła będzie możliwe przy pomocy urządzenia Amazon Echo. Te inteligentne głośniki z głosem Alexy zrewolucjonizują doświadczenia gości. Mówiący komputer urzeczywistnia wizję przyszłości znaną ze Star Treka.

Czytaj więcej… AccorHotels rozpoczyna próby systemu rozpoznawania twarzy gości

Po zameldowaniu gość będzie mógł dobrowolnie uaktywnić Alexę używając swojego głosu. Amazon twierdzi, że dane użytkownika są w pełni anonimowe, a hotele nie będą mieć dostępu do danych głosowych.
Amazon Echo dostępny już jest od jakiegoś czasu do prywatnego używania w domu. Osoby posiadające takie urządzenie, będą mogły zalogować się do swojego prywatnego profilu na hotelowym urządzeniu i na przykład odtwarzać własną playlistę czy audiobooki. Amazon Echo będzie działało w oparciu o hotelową sieć Wi-Fi. Po wymeldowaniu użytkownik (gość) zostanie automatycznie wylogowany, tak aby ktoś inny nie miał dostępu do jego prywatnego profilu i nie mógł zamówić sobie przez Amazona na przykład 75-calowy telewizor 🙂

Trwają testy urządzenia w wybranych hotelach sieci Marriott International. Alexa ma być docelowo dostępna w hotelach marek Marriott, Westin, St. Regis, Aloft i Autograph Collection.

Czytaj więcej… Hyperloop Hotel umożliwi podróżowanie w kapsułach

Chciałbyś mieć kontakt z Alexą w domu?
Mający kształt tuby Echo (koszt od 100 USD) jest głośnikiem streamingowym, który może odtwarzać muzykę bez innych akcesoriów. Dzięki siedmiu mikrofonom i funkcji redukcji szumów, Echo słyszy użytkownika z dowolnego kierunku – nawet podczas odtwarzania muzyki. Wystarczy poprosić Alexę o sprawdzenie kalendarza, pogody i wyników sportowych, zarządzanie listą zadań i zakupów, sterowanie telewizorem, światłami, klimatyzacją, bramą garażową, zraszaczami trawnika, zamówienie pizzy, a nawet Ubera.


zdj. materiały prasowe

 

Czytaj więcej… 2018 rokiem kolejnych nowości w hotelarstwie 

 

Komentarze

komentarzy

Post a comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Magazine made for you.

Featured:

No posts were found for provided query parameters.

Elsewhere: