Luxury Is Our Love Language – nowa kampania marki Four Seasons

reklama

Kiedy myślisz o Four Seasons mamy nadzieję, że przychodzi Ci na myśl niezrównany luksus. Ale czym tak naprawdę jest luksus? W naszym przekonaniu, prawdziwy luksus nie powinien być bezosobowy ani sztywny, ale zdefiniowany przez ludzkie więzi i wyobraźnię. To empatia, życzliwość, troska, gesty wobec naszych gości wykonywane z radością. Luksus, który zaczyna się od pełnego pasji personelu, stawiającego gości w centrum zainteresowania, czyniącego każdą ich wizytę niezwykłym przeżyciem. W Four Seasons każdy pobyt to historia, która zaczyna się od małych aktów miłości. Można powiedzieć, że luksus to nasz język miłości.

Four Seasons Hotels and Resorts zaprezentowało nową kampanię – Luxury Is Our Love Language – której celem jest wyrażenie marki na nowo, pokazanie w nowoczesny i energiczny sposób wyjątkowego podejścia marki do gościnności i jak wykracza ona poza ramy klasycznego rozumowania luksusowej usługi hotelowej.

 

 

Spoty inspirowane są prawdziwymi historiami gości hoteli Four Seasons, w których członkowie zespołu przewyższyli oczekiwania gości i zapewnili im spersonalizowane doświadczenia. Od przeniesienia osobistego monogramu gościa na hotelowe akcesoria…i jedzenie (Miami), przez urzeczywistnienie marzeń miłośniczki koni (Madryt), po sprowadzenie magii zimy bezpośrednio do pokoju gościa (Nowy Jork).

Według Four Seasons, niezapomniane doświadczenia dostarczane są dzięki głębokiemu zrozumieniu gości poprzez obserwację i zebrane dane na ich temat.

 

 

 

Komentarze

komentarzy

Post a comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Magazine made for you.

Featured:

No posts were found for provided query parameters.

Elsewhere: