
Lifestylowa marka Our Habitas dołącza do grupy hotelowej Ennismore
Marka Our Habitas została założona w 2014 roku przez brytyjskiego przedsiębiorcę Olivera Ripleya. Jest to koncept lifestylowy, nastawiony na zrównoważony rozwój, skierowany do klientów szukających nietypowych wrażeń w podróży. Oferuje wyjątkowe doświadczenia związane z dziewiczą przyrodą, kulturą, jedzeniem, muzyką i dobrym samopoczuciem zgodnie ze swoją maksymą „Luksus dla duszy”. Na chwilę obecną działa sześć Habitasów – w Meksyku, Chile, Maroku, Katarze, Namibii i Arabii Saudyjskiej. Do portfolio dołączą wkrótce obiekty w Kostaryce, Indonezji i Bhutanie.
W tym roku miałem okazję zatrzymać się w dwóch obiektach marki Our Habitas – w AlUla w Arabii Saudyjskiej i w Namibii (recenzja TUTAJ).
Gorącym newsem tego tygodnia jest informacja, że Ennismore przejmuje zarządzanie marką Our Habitas i będzie odpowiedzialna za jej rozwój. Grupa hotelowa Ennismore jako marka nie jest powszechnie znana, w przeciwieństwie do poszczególnych marek hotelowych, które skupia, a jest ich 14, w tym tak popularnych, jak The Hoxton, 25Hours, Mama Shelter czy Mondrian. Żadna z nich nie jest obecna w Polsce. Jeszcze. Ptaszki ćwierkają, że to się wkrótce zmieni. W ramach grupy Ennismore działa ponad 130 hoteli i resortów, a ponad 90 jest w przygotowaniu, dodatkowo 300 restauracji i barów oraz 76 miejsc eventowych.
Od 2021 roku, francuska sieć Accor, jedna z największych na świecie, stała się większościowym udziałowcem grupy Ennismore. Sieć Accor to dzisiaj 46 marek hotelowych, m.in. Raffles, Orient Express, Sofitel, Banya Tree, Mercure, Novotel, Ibis, Pullman, Tribe, MGallery Collection.
Przejęcie marki świadczy to o tym, że koncept hoteli lifestylowych klasy premium i luksusowej, z rozbudowaną ofertą gastronomiczną i odpowiedzialnych społecznie zyskuje na ogromnym znaczeniu i cieszy się rosnącym zainteresowaniem ze strony nowego pokolenia gości. Hotele lifestylowe stanowią mniej niż 20% całkowitego asortymentu pokoi sieci Accor, ale spośród nowych otwarć lifestyle’e to już 45%. W segmencie Lifestyle, Accor konkuruje z największą siecią hotelową jaką jest Marriott International, w portfolio której są marki W, Edition, Moxy, Tribute.
___________________________________
To również może Ciebie zainteresować
Debiuty: TRIBE Hotels w Budapeszcie
___________________________________
Czekam, aż wszystkie hotele Ennismore dołączą do programu lojalnościowego Accor ALL.
Miałem okazję gościć w hotelach 25Hours w Dubaju (recenzja TUTAJ) oraz The Hoxton w Paryżu (recenzja TUTAJ), Nowym Jorku, Rzymie (recenzja TUTAJ) i ostatnio w Londynie (recenzja TUTAJ).
Post a comment