Inspektor Hotelowy

Przygodę z hotelarstwem rozpocząłem w 1996 roku w Mrągowie, gdzie uczęszczałem do Technikum Hotelarskiego. Turystyczna miejscowość, łatwość nawiązywania kontaktów i marzenie o podróżach zainspirowały mnie do wybrania takiego zawodu. Zawsze stawiałem przede wszystkim na praktykę i tak na różnych stanowiskach w pięciogwiazdkowych hotelach międzynarodowych marek poznawałem tajniki zawodu. Przełomem w mojej karierze był wyjazd do Anglii i praca w jednej z najlepszych sieci hotelowych na świecie – Four Seasons.
Zapraszam specjalistów branży na mój zawodowy profil na portalu LinkedIn TUTAJ

Obecnie świadczę usługi w zakresie doradztwa, szkoleń i kontroli jakości. Misją mojej działalności jest wspieranie trwającego procesu profesjonalizacji polskiego hotelarstwa.

DORADZTWO

Na podstawie analizy sytuacji wewnątrz firmy, opartej o audyt jakości i rozmowę z dyrekcją, doradzę jakie standardy obsługi oraz procedury należy wprowadzić, bądź usprawnić, aby podnieść jakość świadczonych usług. Przeszkolę pracowników z ich zastosowania i skontroluję ich efektywność.
Pomagam w opracowaniu koncepcji oraz w działaniach organizacyjnych przy otwarciach i remontach hoteli. Specjalizuję się w hotelach butikowych i luksusowych. Współpracuję ze sprawdzonymi projektantami oraz dostawcami produktów i usług branży horeca. Więcej informacji TUTAJ

AUDYT JAKOŚCI

Badanie umożliwia sprawdzenie oferty obiektu oraz skontrolowanie jakości usług i pracy personelu. Kontrola rozpoczyna się jeszcze przed rozpoczęciem badania od zapoznania z wewnętrzną sytuacją w obiekcie, świadczonymi usługami i obowiązującymi standardami obsługi. Raport końcowy przedstawia szczegółowy opis przebiegu pobytu, z wymienionymi mocnymi i słabymi stronami obsługi, oraz zawiera zalecenia pokontrolne, mające na celu poprawę sytuacji. Dzięki audytowi dyrekcja obiektu ma szansę zapoznać się z ewentualnymi nieprawidłowościami oraz wspólnie ze swoimi pracownikami podjąć się działań zmierzających do podniesienia jakości i efektywności pracy. Naturalnym etapem pokontrolnym powinno być szkolenie przygotowane w oparciu o wyniki audytu.

SZKOLENIA

Moją specjalnością są szkolenia z zakresu standardów obsługi recepcyjnej i kelnerskiej, kreowania doświadczeń Gości i sprzedaży recepcyjnej. Szkolenia przeprowadzam w oparciu o autorski program i mają charakter warsztatowy. Dedykowane są wszystkim pracownikom, którzy mają bezpośredni kontakt z Gośćmi.
Moja oferta skierowana jest bezpośrednio do hoteli i obiektów hotelowych (już działających i tych, które planują otwarcie), jak i firm poszukujących partnerów do realizacji swoich projektów szkoleniowych.

Mamy tylko jedną szansę na zrobienie dobrego pierwszego wrażenia, które rzutuje na opinię gościa i decyduje o jego ewentualnym powrocie. Wspólnie przygotujmy usługi na najwyższym poziomie oraz personel do pracy jak najlepiej. Nawet najpiękniejsze wnętrze hotelu nie zastąpi atmosfery, którą tworzą ludzie.

Zapraszam do kontaktu.

kom.: 0048 512 445 159
email: inspektor@enjoyyourstay.pl

 

ZREALIZOWANE SZKOLENIA I AUDYTY 

 

 

PROJEKTY EDUKACYJNE

Edukacja przyszłych hotelarzy jest niezwykle ważna. Już w szkole należy kształtować właściwe postawy i świadomość zawodową. Chętnie podzielę się swoją wiedzą i doświadczeniem z uczniami szkół hotelarskich.

 

MOJE PUBLIKACJE, WYSTĄPIENIA, WYWIADY

Goście niepełnosprawni – magazyn Swiat Hoteli, czerwiec 2014

Up-selling i cross-selling w hotelu – magazyn Biznes Hotel, wrzesień 2014

Rozwój pracowników, magazyn Biznes Hotel listopad 2014

Zarządzanie reputacją obiektu – konferencja Hotel Trends, listopad 2014

Wywiad – Często popełniane błędy hotelarzy i oczekiwania współczesnego gościa – magazyn Swiat Hoteli, grudzień 2014

Zaniedbana Służba Pięter – magazyn Hotelarz, styczeń 2015

Kierownik liniowy, najsłabsze ogniwo struktury – magazyn Hotelarz, luty 2015

Ustawa kategoryzacyjna hoteli, najwyższy czas na porządne zmiany – magazyn Hotelarz, marzec 2015

Wywiad – O arkanach hotelarstwa – portal Meeting.pl, lipiec 2015

Wywiad – O tym jak pasja do podróży przerodziła się w pasję do hotelarstwa magazyn IntoPassion, maj 2017

Wywiad – Hotele przyjazne środowisku – dziennik Teraz Środowisko, sierpień 2017

Wywiad – Luxury travels and hotels – serwis The Luxury Editor, wrzesień 2017

Przyszedł czas na hotele przez duże L – dziennik Puls Biznesu, październik 2017

Inspektor Hotelowy tropi największe grzechy Polaków na wakacjach – dziennik Polska The Times, czerwiec 2018

Marketer na wakacjach, czyli szukanie inspiracji do wzbogacania doświadczeń gości – magazyn Marketing w praktyce, lipiec 2018

Komfortowy i funkcjonalny pokój hotelowy – magazyn Biznes Hotel, lipiec 2018

Post a comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Magazine made for you.

Featured:

No posts were found for provided query parameters.

Elsewhere: