Przygodę z hotelarstwem rozpocząłem w 1996 roku w Mrągowie, gdzie uczęszczałem do Technikum Hotelarskiego. Turystyczna miejscowość, łatwość nawiązywania kontaktów i marzenie o podróżach zainspirowały mnie do wybrania takiego zawodu. Zawsze stawiałem przede wszystkim na praktykę i tak na różnych stanowiskach w pięciogwiazdkowych hotelach międzynarodowych marek poznawałem tajniki zawodu. Przełomem w mojej karierze był wyjazd do Anglii i praca w jednej z najlepszych sieci hotelowych na świecie – Four Seasons.
Zapraszam specjalistów branży na mój zawodowy profil na portalu LinkedIn TUTAJ
Obecnie świadczę usługi w zakresie doradztwa, szkoleń i kontroli jakości. Misją mojej działalności jest wspieranie trwającego procesu profesjonalizacji polskiego hotelarstwa.
DORADZTWO
Na podstawie analizy sytuacji wewnątrz firmy, opartej o audyt jakości i rozmowę z dyrekcją, doradzę jakie standardy obsługi oraz procedury należy wprowadzić, bądź usprawnić, aby podnieść jakość świadczonych usług. Przeszkolę pracowników z ich zastosowania i skontroluję ich efektywność.
Pomagam w opracowaniu koncepcji oraz w działaniach organizacyjnych przy otwarciach i remontach hoteli. Specjalizuję się w obiektach butikowych. Współpracuję ze sprawdzonymi projektantami oraz dostawcami produktów i usług branży horeca. Więcej informacji TUTAJ
AUDYT JAKOŚCI
Badanie umożliwia sprawdzenie oferty obiektu oraz skontrolowanie jakości usług i pracy personelu. Kontrola rozpoczyna się jeszcze przed rozpoczęciem badania od zapoznania z wewnętrzną sytuacją w obiekcie, świadczonymi usługami i obowiązującymi standardami obsługi. Raport końcowy przedstawia szczegółowy opis przebiegu pobytu, z wymienionymi mocnymi i słabymi stronami obsługi, oraz zawiera zalecenia pokontrolne, mające na celu poprawę sytuacji. Dzięki audytowi dyrekcja obiektu ma szansę zapoznać się z ewentualnymi nieprawidłowościami oraz wspólnie ze swoimi pracownikami podjąć się działań zmierzających do podniesienia jakości i efektywności pracy. Naturalnym etapem pokontrolnym powinno być szkolenie przygotowane w oparciu o wyniki audytu.
SZKOLENIA
Celem moich szkoleń jest zbudowanie świadomości istotnej roli, jaką odgrywa personel hotelowy w kreowaniu doświadczeń Gości i podejmowanych przez nich decyzji zakupowych. Ponadto, doskonalenie umiejętności obsługi i dbania o wizerunek marki. Uczestnicy szkolenia dowiadują się, jak bawić się obsługą i mieć satysfakcję dla siebie.
Moją specjalnością są szkolenia dedykowane personelowi Recepcji i Housekeepingu, a także kelnerom. Oferta obejmuje ponadto szkolenia dla managerów w zakresie zarządzania jakością usług. Nie ograniczam się do branży hotelarskiej, gdyż moja wiedza z zakresu Guest Experience jest uniwersalna i przydatna dla innych firm świadczących usługi premium.
Mamy tylko jedną szansę na zrobienie dobrego pierwszego wrażenia, które rzutuje na opinię gościa i decyduje o jego ewentualnym powrocie. Wspólnie przygotujmy usługi na najwyższym poziomie oraz personel do pracy jak najlepiej. Nawet najpiękniejsze wnętrze hotelu nie zastąpi atmosfery, którą tworzą ludzie.
Zapraszam do kontaktu
kom.: 0048 512 445 159
email: inspektor@enjoyyourstay.pl
ZREALIZOWANE SZKOLENIA I AUDYTY
PROJEKTY EDUKACYJNE
Edukacja przyszłych hotelarzy jest niezwykle ważna. Już w szkole należy kształtować właściwe postawy i świadomość zawodową. Chętnie podzielę się swoją wiedzą i doświadczeniem z uczniami szkół hotelarskich.
MOJE PUBLIKACJE, WYSTĄPIENIA, WYWIADY
Goście niepełnosprawni – magazyn Swiat Hoteli, czerwiec 2014
Up-selling i cross-selling w hotelu – magazyn Biznes Hotel, wrzesień 2014
Rozwój pracowników, magazyn Biznes Hotel listopad 2014
Zarządzanie reputacją obiektu – konferencja Hotel Trends, listopad 2014
Zaniedbana Służba Pięter – magazyn Hotelarz, styczeń 2015
Kierownik liniowy, najsłabsze ogniwo struktury – magazyn Hotelarz, luty 2015
Ustawa kategoryzacyjna hoteli, najwyższy czas na porządne zmiany – magazyn Hotelarz, marzec 2015
Wywiad – O arkanach hotelarstwa – portal Meeting.pl, lipiec 2015
Wywiad – Hotele przyjazne środowisku – dziennik Teraz Środowisko, sierpień 2017
Wywiad – Luxury travels and hotels – serwis The Luxury Editor, wrzesień 2017
Przyszedł czas na hotele przez duże L – dziennik Puls Biznesu, październik 2017
Marketer na wakacjach, czyli szukanie inspiracji do wzbogacania doświadczeń gości – magazyn Marketing w praktyce, lipiec 2018
Komfortowy i funkcjonalny pokój hotelowy – magazyn Biznes Hotel, lipiec 2018
Post a comment